Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?

Liczba odwiedzin posta: 460
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:

1. Zainstalowanego programu antywirusowego - najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj http://pomoc.mega-tech.com.pl/2711999-Dodawania-programu-Faktura-Small-Business-do-wyjatkow-w-roznych-programach-antywirusowych-).

2. Uszkodzenia pliku - może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program. 

3. Innego powodu - wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.


Powrót


Dodaj komentarz